Εξεταστέα ύλη Έρευνας ΜΚΤ και Στρατηγικής

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2018-2019

ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ:

1)   Βιβλίο της κ.. Τηλικίδου έκδοση 2004: Κεφάλαια 1,2,3,8.

έκδοση 2011: Κεφάλαια 1,2,3,4,5,10

2)   Σημειώσεις των κκ. Τηλικίδου – Δελησταύρου: έως τη σελ. 51.

 ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι φοιτητές πρέπει να φέρουν μικροϋπολογιστές (κομπιουτεράκια) στις εξετάσεις. Η χρήση του κινητού απαγορεύεται αυστηρά!!!!

 

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ:

Όλες οι σελίδες βιβλίου και σημειώσεων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι φοιτητές πρέπει να φέρουν μικροϋπολογιστές (κομπιουτεράκια) στις εξετάσεις. Η χρήση του κινητού απαγορεύεται αυστηρά!!!!

 

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ:

Σημειώσεις της κ. Τηλικίδου: Όλες οι σελίδες.

Βιβλίο των κκ. Αυλωνίτη – Παπασταθοπούλου: σελ. 103-112, 145-153 & 209-250

 

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Βιβλίο Οικολογικό Μάρκετινγκ της κ. Τηλικίδου,

σελ. 25-42, 61-73 και 249 έως το τέλος.

 

Αντωνία Δελησταύρου
Καθηγήτρια Εφαρμογών

Comments are closed.