Γκούνας Αθανάσιος, Καθηγητής Εφαρμογών

Ο Αθανάσιος Γκούνας είναι Καθηγητής Εφαρμογών στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Τ.Ε.Ι.Θ. από το 2011. Ανήκει στον Τομέα του Μάρκετινγκ με ειδικότητα Μάρκετινγκ και ειδίκευση στην «Διαφήμιση». Κρίθηκε πτυχιούχος των Οικονομικών (ΒΑ Ηons Economics) από το Πανεπιστήμιο του Σάντερλαντ της Αγγλίας τον Ιούνιο του 1997. Ακολούθως τον Ιούλιο του 1998 έλαβε τον μεταπτυχιακό του τίτλο (ΜΒΑ in International Marketing) από το ίδιο πανεπιστήμιο, στο Διεθνές Μάρκετινγκ. Τον Δεκέμβριο του 1999 έλαβε τον δεύτερο μεταπτυχιακό του τίτλο (ΜΒΑ) από το Πανεπιστήμιο Ρούζβελτ του Σικάγο των Η.Π.Α. Τον Δεκέμβριο του 2006 παρακολούθησε επιτυχώς τα σεμινάρια «Επίλυση Επιχειρησιακών Προβλημάτων» από το Πανεπιστήμιο Μ.Ι.Τ. (Massachusetts Information Technology) της Βοστόνης και έλαβε το αντίστοιχο δίπλωμα. Από τον Οκτώβριο του 2002 ήταν εργαστηριακός συνεργάτης του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος έως και το 2011 όπου κρίθηκε Καθηγητής Εφαρμογών. Έχει διδάξει θεματικές ενότητες θεωρίας (Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων, Πωλήσεις Υπηρεσιών, Τεχνική Πωλήσεων, Μίγμα Μάρκετινγκ) και εργαστηρίων (Στρατηγική Μάρκετινγκ, Εφαρμοσμένη Έρευνα Μάρκετινγκ, Εισαγωγή στη Διαφήμιση, Παρουσίαση Διαφημιστικής Εκστρατείας, Σχεδιασμός Διαφημιστικής Εκστρατείας). Το ερευνητικό και επιστημονικό του ενδιαφέρον μέσω των δημοσιεύσεων του είναι στην διαφήμιση (Χιούμορ/φόβος στην διαφήμιση, Πολιτική Διαφήμιση κλπ) και στο γνωστικό πεδίο του Μάρκετινγκ. Από τον Οκτώβριο του 2002 έως τον Φεβρουάριο του 2011 ήταν ελεύθερος επαγγελματίας με ειδικότητα Σύμβουλου Επιχειρήσεων – Οικονομικού Μελετητή με εξειδίκευση σε Προγράμματα ΕΣΠΑ-Αναπτυξιακό Νόμο, Marketing Plans, Business Plans, Ανάπτυξη Διαφήμισης-Προώθηση Επιχειρήσεων, Σχεδιασμό Διαφημιστικής Εκστρατείας. Την περίοδο 2002-2004 υπήρξε σύμβουλος του Υφυπουργού Δημόσιας Τάξης. Ο κ. Γκούνας συγχρόνως είναι ελεύθερος επαγγελματίας ως Σύμβουλος Ανάπτυξης στην επιχείρηση του «Γκούνας & Συνεργάτες» στην Κατερίνη με ειδικότητα Οικονομολόγου Μελετητή Αναπτυξιακών Προγραμμάτων ΕΣΠΑ και Αναπτυξιακού Νόμου.

Στοιχεία επικοινωνίας

Δ/νση εργασίας: ΑΤΕΙΘ, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Θ. 141, 57400 Σίνδος Θεσσαλονίκη
Τηλ/φαξ: (+30) 2310 013181
Email: s-gounas@hol.gr

Μαθήματα:

  • Δημιουργικό της Διαφήμισης
  • Πολιτικό Μαρκετινγκ
  • Σχεδιασμός Διαφημιστικής Εκστρατείας
  • Οργανωση και Διοικηση Πωλήσεων (Εργ)
  • Εισαγωγή στην Διαφήμιση
  • Προσωπικές Πωλήσεις

Μεταπτυχιακό ΠΣ στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων

  • Μάρκετινγκ και Επικοινωνία Εκπαιδευτικών Μονάδων

Μεταπτυχιακό ΠΣ ΜΒΑ

  • Διεθνή Οικονομικά

-> ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ 2018

 

Ενδεικτικές δημοσιεύσεις του κ. Γκούνα

  1. Delistavrou A., Gounas A. and Tilikidou I., “Fair Trade in Greece and a New Fair Marmalade”, ??? of Athens, 25-28 May 2009
  2. Delistavrou A., Gounas A. and Tilikidou I., “Fair Trade Supporting Group : What They Know, Feel and Prefer”, NHIBE, 27-28 August 2009, Santorini
  3. Gounas A., “Fear Appeals in Greek TV Advertisements”, NHIBE, 27-28 August 2009, Santorini
  4. Gounas A. – Savvidis P. , “Political Advertising : a longitudinal analysis”, NHIBE, 25-26 August 2011, Chios
  5. Gounas A. – Sapountzis N., “A compilation and Review of Values Driving Food Choice” ,ICCMI, 13-15 June 2012, Thesaloniki
  6. Delistavrou A. , Tilikidou I. , Sarmaniotis C. , Gounas A., “Promoting Ethical Actions Against Unethical Hotels’’ , ICCMI, 13-15 June 2012, Thesaloniki
  7. Gounas A. – Fotiadis A. – Michalko G., “Analysis of Rural Tourism Websites : the case of Central Macedonia, Greece”, International Conference on Regional Development Economic Construction and Personnel Evaluation, 29-30 November 2012, Kaohsiung, Taiwan