Εφαρμογές πολυμέσων στο Μάρκετινγκ

Ανακοίνωση

Κατά τις εξετάσεις της θεωρίας, επιτρέπεται σε όλους τους φοιτητές να έχουν μαζί τους το διανεμόμενο και όποιο άλλο βιβλίο επιθυμούν, καθώς και εκτυπωμένες τις διαφάνειες και βοηθητικές σημειώσεις του μαθήματος. Δεν επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε άλλου εντύπου ή χειρόγραφων σημειώσεων. Απαγορεύεται επίσης η χρήση κινητών τηλεφώνων και η ανταλλαγή εντύπων.

Εξεταστέα Υλη

Η εξεταστέα ύλη της θεωρίας του μαθήματος για το χειμερινό εξάμηνο 2016-17 είναι τα παρακάτω θέματα που περιλαμβάνονται στα προτεινόμενα βιβλία:

  • Ορισμός, στοιχεία των πολυμέσων, είδη εφαρμογών και  χρήσεις τους.
  • Στοιχεία των πολυμεσικών εφαρμογών: Κείμενο, Εικόνα, Ήχος, Βίντεο.
  • Ψηφιακή τεχνολογία και χαρακτηριστικά ψηφιακών μέσων.
  • Μέθοδοι συμπίεσης και πρότυπα ψηφιακών μέσων.
  • Παγκόσμιος ιστός και διαδικτυακές πολυμεσικές εφαρμογές.
  • Εργαλεία και διαδικασίες ανάπτυξης πολυμεσικών εφαρμογών.
  • Υλικό για χειρισμό πολυμέσων

Το διανεμόμενο βιβλίο «Διαδραστικές εφαρμογές πολυμέσων» της Φράνκα Παντάνο-Ρόκου, Εκδόσεις Κριτική, είναι εξ’ολοκλήρου εντός της εξεταστέας ύλης.

Διαφανειες παραδοσεων θεωριας

-> Ολες οι διαφάνειες σε ένα αρχείο zip
 Ανανεώθηκε 14/12/2016

Βοηθητικες Σημειωσεις

-> Σημειώσεις μαθήματος (pdf)